Přes spolehlivost a oblíbenost má drezína D11.901 také svou stinnou stránku, kterou je hmotnost 150kg, znemožňující jedinému člověku snadnou manipulaci, bezpečné odstavení vozidla z kolejí v případě potřeby a změnu směru především na trati mimo přejezd. Toto negativum spolu s nečekaným získáním lehkých a celkem velikých plechových železničních kol a zároveň malého podvozku z utahovače šroubů uchycení kolejnic vedlo k započetí stavby lehké šlapací drezíny pro jednoho šlapače a eventuelně ještě jednoho cestujícího.
Plechová kola byla pomocí upravených cyklistických středů zavázána do rozšířených vidlic jízdního kola a malá kola z utahovače našla místo na opěrném rámu nad druhou kolejnicí.
Tato stavba je již takřka dokončena, rám bicyklu byl za tepla zohýbán a rozřezán a svařen, cyklistické středy byly upraveny a našroubovány do plechových železničních kol. Z budoucích opěrných kol byl odsoustružen jeden z nákolků, byvších původně na obou stranách, byl svařen rám mezi bicyklem a opěrným podvozkem a celý stroj byl natřen a vybaven cyklistickými a zajišťovací brzdou, přehazovačkou, přesmykačem, šlapkami, řetězem a plošinou pro náklad. Zbývá už snad pouza doladit drobné detaily a osadit cyklocomputer.